sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Pitkästä aikaa bloggaamaan!

Morjens kaikki pandat! Mä bloggaan piiitkästä aikaa. No mutta bloggaan yhä. En oo oikein ehtiny blogata mutta... Tässä sitä ollaan :)! Älkää ihmetelkö jos mun tekstin väri vaihtuu välillä. Koska se riippuu taustasta. Ensiksi oli värin vaihtamisessa pulma että iten sitten kaikki tietävät oonko mä enään Pinkki ja siihen löytyi ratkaisu. Eli sanon aina jos on joku vierailemassa mun blogissa. Ja vielä yksi uutinen. Kun mulla on kaveri nimeltä Mamiaa. Jotkut saattavat tuntea hänen mutta kuitenkin niin kun ¨hän on kiltti ja muuta niin sitten kävikin niin että hän olikin yks mun oikeesta elämästä oleva kamu! Mä olin sillon ihan ihmeissäni! No eipäs mulla muuta sitten Heido!

Tanssittain Pinkki2!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komeenttia kirjoittamassa? ole hyvä <3!